niedziela, 25 czerwca 2017

TRENDY, KTÓRE MI SIĘ NIE PODOBAJĄ

Cześć! Jak wiecie właśnie zakończył się rok szkolny co oznacza, że nadeszły wakacje. Ja w tym roku nigdzie się nie wybieram, więc  mam nadzieję, że posty na blogu będą się pojawiać częściej. Dziś pokaże Wam jakich trendów nie lubię. Na wstępie chce zaznaczyć, że to moja osobista opinia i każdy może nosić co mu się podoba. Mam w planach jeszcze parę postów związanych z tematyką trendów. Bez dalszego przedłużania zapraszam do czytania.


1. Kabaretki
Ostatnio bardzo popularne stały się kabaretki. Mi osobiście ten trend w ogóle nie przypadł do gustu.
2. Choker obroża

Bardzo podobają się chokery, ale takie na połowę szyi to już przesada.

3. Spodnie z dziurami na tyłku
Nie wyobrażam sobie jak można się pojawić w takich spodniach na ulicy. Ja czułabym się bardzo dziwnie i niekomfortowo.

4. Noszenie koszulek zespołów, których się nie słucha

 Wyobraź sobie sytuację. Idziesz szkolnym korytarzem i zauważasz osobę z logiem zespołu, który uwielbiasz. Podchodzisz do niej z pytaniem : - " Wow, słuchasz (nazwa zespołu)! Jaka jest twoim zdaniem ich najlepsza piosenka? A ta osoba mówi : - "Yyyy.. Co?  Totalna żenada.

5. Kurtka khaki z różowym futerkiem

Nigdy w życiu nie ubrałabym takiej kurtki. Moim zdaniem te dwa kolory totalnie do siebie nie pasują.

Co Wy sądzicie o tych trendach?
Który z nich jest najgorszy?

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem z tych wszystkich propozycji najgorszy jest "choker obroża" :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tym! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zgadzam się ze wszystkimi, poza kabaretkami, które naprawdę mi się podobają. :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te trendy nawet się podobają. Jednak spodnie i koszulki z logami zespołów... to nie jest to co lubię.

    DZIEWCZYNA Z XXI WIEKU

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem w sumie obojętna na te wszystkie trendy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się! Chokery uwielbiam, ale takie na połowę szyji to przesada. Co do numeru 4 to po prostu nie rozumiem jak można nosić koszulkę z zespołem, którego się nie słucha, to dla nie zrozumiałe, jeszcze pisze to jako miłośniczka starych zespołów rockowych. Grrr. Chyba nie ma nic gorszego. Leci obs za punkt czwarty bo normalnie wyciągnęłaś mi to z ust.

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania! ♥
Wysil się troszkę i napisz coś więcej niż "fajny blog", "super post" i "zapraszam do mnie".
Każdy komentarz czytam i na każdy blog wchodzę :)
Jeśli mój blog spodobał ci się - zaobserwuj!