środa, 24 maja 2017

TRENDY, KTÓRE UWIELBIAM


Cześć! Przez ostatni natłok obowiązków i nadrabianie zaległości w szkole nie miałam czasu dodać żadnego posta. Dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby pokazać Wam moje ulubione trendy. Mam w planach napisanie jeszcze kilku postów o podobnej tematyce. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba. Bez przedłużania zapraszam do czytania.



1. Bomber 
 Sama posiadam jedną bomberkę i jestem z niej bardzo zadowolona. Jest wygodna, miękka i świetnie wygląda. Polecam zakup tej kurtki każdej dziewczynie. 


2. Róż
Jeden z moich ulubionych kolorów. Jest uroczy i bardzo dziewczęcy.


3. Spodnie z dziurami 
Zdecydowanie mogę o nich powiedzieć, że to must have w szafie każdej nastolatki.



4. Matowe pomadki
Zyskały dużą popularność dzięki m.in. Kylie Jenner. Ja sama planuję zakup chociaż jednej takiej pomadki, niekoniecznie od Kylie. 


5. Bielizna Calvin Klein
 Chyba każdy słyszał o tej bieliźnie. Moim zdaniem wygląda świetnie, dzięki temu, że jest minimalistyczna.

7 komentarzy:

  1. Widzę,że mamy podobne gusta, też bardzo lubię te trendy.


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też się zakochałam w różu, jest cudowny :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie z dziurami to zdecydowanie hit!

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Matowe pomadki to chyba najlepszy kosmetyk pasuje idealnie na każdą okazje :D
    obserwuje :*
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się podoba! A matowe pomadki to HIT! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam matowe pomadki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania! ♥
Wysil się troszkę i napisz coś więcej niż "fajny blog", "super post" i "zapraszam do mnie".
Każdy komentarz czytam i na każdy blog wchodzę :)
Jeśli mój blog spodobał ci się - zaobserwuj!